להבין את החלום Logo

חלמתי על פיגוע ירי - הייתי במגרש פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלמתי על פיגוע ירי - הייתי במגרש מהילדות (שהיום לא קיים ) אנחנו חבורה של צעירים עד ילדים בני 16-30 לידינו מתחילה קטטה ואז אנחנו רואים שזה חייל עם מכנס צבאי שלקחו לו את הנשק התחילו לדבר בערבית ואז לירות ישר ברחנו וגם הם אבל זה היה לתוך גן משחקים גדול כזה לעבר השכונה בה גדלתי העניין שהם עברו ליד חברה יהודים עם נשק כשלא עשן כלום תוך כדי שאנחנו בורחים אני מבין שאני עם אחי הקטן ומצמיד אותו אלי אחרי כמה דקות מגיעות המשטרה התקשורת וכו מתחילים להתפזר כולם אני רואה את עברי גלעד יושב ואני אומר לו שזה היה ממש לידינו והיו איתנו גם ילדים ואז אני קולט שאחד המחבלים חזר עם האמ 16 והתחיל לירות ואני אומר לו הנה הוא ואי הוא יורה בהרבה אני מסתכל הצידה לחפש את אחי כולם על הרצפה והתעוררתי בבהלה כשלא מצאתי

מה הפירוש של חלמתי על פיגוע ירי - הייתי במגרש בחלום

מה אומר חלמתי על פיגוע ירי - הייתי במגרש בחלום ? - פתרון החלום

בורחים

אם אתם בורחים ממישהו או משהו בחלום זה סימן לפחד און משהו לא פטור בחיי היום יום. אם אנשים בורחים ממכם זה סימן להצלחה גדולה.

> חלומות נוספים המכילים 'בורחים'

הרצפה

רצפה בחלום מסמלת את מצבו הנפשי של החולם. רצפה רעועה מראה על חוסר יציבות נפשי, רצפת עץ, חיבור לאדמה, רצפה נקייה מחשבות מלוכלכות, רצפה מלוכלכת מראה על סדר שצריך לעשות בחיים. רצפת בטון, מלחמה.

> חלומות נוספים המכילים 'הרצפה'

חברה

לראות את חברה שלך בחלום זה סימן לפחד ממחוייבות. לראות אפילו חברה של מישהו אחר בחלום מיצג פחד ממחוייבות ופחד מהעתיד. לראות את חברה שלך עם גבר אחר מראה עד כמה אתה אוהב אותה.

> חלומות נוספים המכילים 'חברה'

חייל

לפי תודעה רוחנית לראות את עצמך תחת משמעת, בעיקר עצמית.

> חלומות נוספים המכילים 'חייל'

יורה

היורה יכול להיות הגשם הראשון ויכול להיות חלום על מישהו שיורה בנו או שאנחנו יורים במישהו בחלום או רואים מישהו יורה. כאשר מדובר על היורה כגשם הראשון הכוונה לצמיחה מחודשת, ניקיון והתחדשות שלנו, טיהור פנימי ושלווה התחלה מחדש. כאשר מדובר על יורה כיריה במישהו או שמישהו יורה בנו הכוונה שאנחנו רוצים להצליח במשהו בפציפי. לירות במישהו בחלום אומר שאנחנו מעוניינים להעביר לו מסר, וכאשר מישהו יורה בנו בחלום הכוונה שאנחנו רוצים להבין את המסר שהיורה מנסה להעביר אלינו.

> חלומות נוספים המכילים 'יורה'

ילד

ילדות, תמימות, הנאה ללא רווחים, חופש מדאגות. לחלום על ילדים עלול להצביע על בעיה מוסרית ועך כך שעלולים להביא צער לאדם קרוב. לפי האמונה הרווחת אם ילד בחלום - אם ילד בחלום - נאה ונקי, זה מצביע על אהבה הדדית וידידות חמה.

> חלומות נוספים המכילים 'ילד'

ילדות

לפי האמונה הרווחת אם ילדות כתקופה בחיים, זכרון עבר שנשכח. אם בנות, בעיני גבר, אשת חלומות נעורים. אם בעיני אישה, דמות נעורים.

> חלומות נוספים המכילים 'ילדות'

ילדים

ילדות, תמימות, הנאה ללא רווחים, חופש מדאגות. לחלום על ילדים עלול להצביע על בעיה מוסרית ועך כך שעלולים להביא צער לאדם קרוב.

> חלומות נוספים המכילים 'ילדים'

לחפש

לפי תודעה רוחנית משהו לא ברור לך ולכן החלום הוא על הניסיון לאתר משהו שאבד או משהו שיש לפתור.

> חלומות נוספים המכילים 'לחפש'

מחבלים

לפי תודעה רוחנית ביטוי של פחד, כאשר מחבלים הם צורת מקור לפחד זה. יתכנו גוןרמים נוספים, תלוי בחלום.

> חלומות נוספים המכילים 'מחבלים'

משחקים

לפי האמונה הרווחת החלום רומז על שפע של רעיונות שיביאו רווחה כלכלית לחולם.

> חלומות נוספים המכילים 'משחקים'

משטרה

לחלום על משטרה יכולות להיות מגוון רחב של משמעויות, לרוב בהתאם להקשר ולטון הרגשי של החלום עצמו. הנה כמה פרשנויות נפוצות: 1. סמכות וסדר: המשטרה מסמלת סמכות וסדר, כך שחלום עליהם עשוי לשקף את הרגשות שלך כלפי דמויות סמכות או חוקים חברתיים. יכול להיות שאתה מנווט שלב בחיים הדורש הקפדה על כללים ונהלים, או שאתה מחפש הדרכה ותמיכה מאחרים. 2. בטיחות והגנה: המשטרה מייצגת גם בטיחות והגנה, כך שחלום עליהן עשוי לאותת על רצון לביטחון ולהרגיש מוגן. אולי אתה עובר תקופה לחוצה או לא בטוחה, והחלום של המשטרה מספק תחושת נוחות ובטיחות. 3. אשמה וחרטה: לפעמים, המשטרה מייצגת אשמה וחרטה, כך שחלום עליהם עשוי להעיד על רגשות אשמה לגבי משהו או פחד להיענש. אולי עשית משהו שנוגד את המוסר האישי שלך, או שאתה יכול להיות מודאג מהתמודדות עם אתגר קרוב. 4. צמיחה אישית והשתקפות עצמית: במקרים מסוימים, המשטרה מייצגת צמיחה אישית והשתקפות עצמית, כך שחלום עליהם עשוי לסמל שלב של התבוננות פנימית שאתה עובר. אולי אתה מתמודד עם טראומות עבר, או שאתה מנסה להתגבר על חולשות אישיות. 5. קונוטציות תרבותיות: בתרבויות מסוימות, למשטרה יש משמעויות שונות. לדוגמה, במדינות מסוימות ניתן לראות בהם סמלים של שחיתות ודיכוי. לכן, לחלום על משטרה בתרבויות אלה עשויות להיות פרשנויות שונות

> חלומות נוספים המכילים 'משטרה'

נשק

לפי האמונה הרווחת חלום שרומז על מחלוקות ויכוחים או מריבות עם מישהו מסביבתו הקרובה של החולם.

> חלומות נוספים המכילים 'נשק'

עבר

לפי האמונה הרווחת צורך להפיק מידע נוסף מאירוע או חוויה שחלפו.

> חלומות נוספים המכילים 'עבר'

עשן

לפי האמונה הרווחת מצביע על חוסר בהירות בחיי החולם או על מחשבות חרטה של החולם שאינו משלים עם הדרך בה בחר ללכת או לבצע דברים.

> חלומות נוספים המכילים 'עשן'

קטטה

לפי האמונה הרווחת מריבות, פרידות מחברים וצרות במשפחה.

> חלומות נוספים המכילים 'קטטה'

רצפה

רצפה בחלום מסמלת את מצבו הנפשי של החולם. רצפה רעועה מראה על חוסר יציבות נפשי, רצפת עץ, חיבור לאדמה, רצפה נקייה מחשבות מלוכלכות, רצפה מלוכלכת מראה על סדר שצריך לעשות בחיים. רצפת בטון, מלחמה.

> חלומות נוספים המכילים 'רצפה'

שהם

לפי האמונה הרווחת מסמלת בשורות טובות, שיגשוג כלכלי,כבוד ושלטון.

> חלומות נוספים המכילים 'שהם'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

חלום על שחברה שעזבה אותי באה ומחבקת

חלום על שחברה שעזבה אותי באה ומחבקת אותי ואני מתנגדת

בן אדם נפל פצע ראש ויצא שלולית

בן אדם נפל פצע ראש ויצא שלולית דם על הרצפה

ראיתי שלולית של דם גדולה על הרצפה

ראיתי שלולית של דם גדולה על הרצפה אחרי שבן אדם נפל



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר

חלמתי על אמא שלי שהיינו בים ובא

חלמתי על אמא שלי שהיינו בים ובא גל גדול והעיף אותה חזק על החוף ונכנס לה חול בפה. אני ובעלי הרמנו אותה וניקינו לה את החול מהפה